نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش ابتدایی تبیین پیامدهای ضمنی برنامه درسی دانشگاه فرهنگیان: روایت دانشجویان و استادان دانشگاه فرهنگیان کرمان [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 69-90]
  • آموزش از راه دور شناسایی و اولویت‌بندی موانع اجرای مجازی برنامه درسی رسمی در دوران شیوع جهانی بیماری کرونا (از دیدگاه معلمان و مدیران شاغل در مدارس شهر تهران) [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 1-26]
  • آموزش بالینی اثربخشی اجرای آموزش بالینی در برنامه درسی تربیت معلم بر تربیت حرفه‌ای دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان کرمان [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 117-140]
  • آموزش زیبایی­شناسی الگوی پیامدهای ارزشی و مهارتی آموزش زیبایی شناسی [دوره 16، شماره 60، 1400، صفحه 65-98]
  • آموزش سایه تأثیر آموزش سایه بر مقوله تدریس از دیدگاه معلمان دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 111-142]
  • آموزش ضمن خدمت مطالعه فرایند شکل‌گیری بعد عاطفی مشارکت معلمان در آموزش ضمن خدمت [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 141-168]
  • آموزش مجازی شناسایی و اولویت‌بندی موانع اجرای مجازی برنامه درسی رسمی در دوران شیوع جهانی بیماری کرونا (از دیدگاه معلمان و مدیران شاغل در مدارس شهر تهران) [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 1-26]
  • آموزش موسیقی طراحی و اعتبارسنجی الگوی مطلوب برنامه درسی آموزش موسیقی [دوره 16، شماره 60، 1400، صفحه 175-215]
  • آموزش هنر بررسی تأثیر آموزش هنر با رویکرد تربیت هنری بر علاقه به درس هنر و عشق به‌یادگیری [دوره 16، شماره 60، 1400، صفحه 127-146]
  • آموزش هنر بر مبنای جامعه بررسی جایگاه آموزش هنر بر مبنای جامعه در کتاب‌های درسی فرهنگ و هنر دوره اول متوسطه [دوره 16، شماره 60، 1400، صفحه 37-64]
  • آموزش ‌و پرورش طراحی و اعتباریابی میدانی الگوی اجرای ارزشیابی پیشرفت تحصیلی در دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 83-110]
  • آموزش و یادگیری پدیدارشناسی تجارب دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان از فرآیند آموزش و یادگیری در طول همه‌گیری کووید- 19 [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 37-68]

ا

  • اجرای مجازی برنامه‌های درسی شناسایی و اولویت‌بندی موانع اجرای مجازی برنامه درسی رسمی در دوران شیوع جهانی بیماری کرونا (از دیدگاه معلمان و مدیران شاغل در مدارس شهر تهران) [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 1-26]
  • ارزشیابی توصیفی طراحی و اعتباریابی میدانی الگوی اجرای ارزشیابی پیشرفت تحصیلی در دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 83-110]
  • استفاده آموزشی نقش عوامل جمعیت شناختی در استفاده دانش‌آموزان متوسطه از فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 93-128]
  • استفاده از فناوری نقش عوامل جمعیت شناختی در استفاده دانش‌آموزان متوسطه از فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 93-128]
  • استفاده عمومی نقش عوامل جمعیت شناختی در استفاده دانش‌آموزان متوسطه از فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 93-128]
  • اعتبار سنجی طراحی و اعتبارسنجی الگوی مطلوب برنامه درسی آموزش موسیقی [دوره 16، شماره 60، 1400، صفحه 175-215]
  • اعتباریابی الگو طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی آموزش مهارت‌های ارتباط بین‌فردی و اجتماعی در دوره دوم ابتدایی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 47-81]
  • الگو طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی ارتقای مهارت‌های زندگی دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 223-256]
  • الگوی اجرای ارزشیابی تحصیلی طراحی و اعتباریابی میدانی الگوی اجرای ارزشیابی پیشرفت تحصیلی در دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 83-110]
  • الگوی برنامه درسی مؤلفه‌های الگوی برنامه درسی کارورزی مبتنی برخودشرح‏حال‎نویسی مورد مطالعه: مدرسان دانشگاه فرهنگیان و صاحب‌نظران برنامه درسی [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 91-116]
  • الگوی برنامه درسی طراحی الگوی برنامه درسی هویت دینی در دوره اول متوسطه [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 59-92]
  • الگوی برنامه درسی آموزش موسیقی طراحی و اعتبارسنجی الگوی مطلوب برنامه درسی آموزش موسیقی [دوره 16، شماره 60، 1400، صفحه 175-215]
  • امکانات و تجهیزات تحلیل زیرساخت‌های درس تربیت‌بدنی در نظام آموزش و پرورش ایران [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 151-174]
  • انتقال فرهنگی واکاوی تجارب معلمان علوم در عبور دانش آموزان از فرهنگ بومی به فرهنگ علمی [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 169-198]
  • ایران بررسی تطبیقی برنامه درسی زبان‌آموزی دوره ابتدایی کشور فنلاند و ایران [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 7-46]

ب

  • بررسی کتب درسی مقایسه میزان توجه به ساحت‌های شش‌گانه تربیت در کتاب‌های فارسی دوره ابتدایی قبل و بعد از اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 179-196]
  • برنامه درسی طراحی و اعتبارسنجی الگوی مطلوب برنامه درسی آموزش موسیقی [دوره 16، شماره 60، 1400، صفحه 175-215]
  • برنامه درسی تمرکززدایی از برنامه درسی در ایران با تکیه بر مؤلفه‌های ارزش- باوری و قوانین سند برنامه درسی ملی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 197-222]
  • برنامه درسی طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی ارتقای مهارت‌های زندگی دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 223-256]
  • برنامه درسی تبیین میزان توجه به مؤلفه‌های تربیت شهروندی جهانی در سند تحول بنیادین آموزش ‌و پرورش و کاربست آن در نظام تعلیم و تربیت رسمی از دیدگاه معلمان مقطع متوسطه [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 199-228]
  • برنامه درسی پنهان جایگاه قومیت در برنامه‌های درسی پنهان دوره دوم متوسطه [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 27-58]
  • برنامه درسی پنهان تبیین پیامدهای ضمنی برنامه درسی دانشگاه فرهنگیان: روایت دانشجویان و استادان دانشگاه فرهنگیان کرمان [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 69-90]
  • برنامه درسی ریاضی لزوم افزایش مشارکت معلمان در تدوین محتوای کتاب های درسی [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 9-36]
  • برنامه درسی زبان‌آموزی بررسی تطبیقی برنامه درسی زبان‌آموزی دوره ابتدایی کشور فنلاند و ایران [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 7-46]
  • برنامه درسی ضمنی تبیین پیامدهای ضمنی برنامه درسی دانشگاه فرهنگیان: روایت دانشجویان و استادان دانشگاه فرهنگیان کرمان [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 69-90]
  • برنامه درسی ملی بررسی میزان (عدم) هم پوشانی محتوایی کتب تازه تالیف زبان انگلیسی در مقطع متوسطه اول و دوم با اصول سیاست‌گذاری آموزش زبانهای خارجی در ایران [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 129-150]
  • برنامه ­درسی هنر بررسی جایگاه آموزش هنر بر مبنای جامعه در کتاب‌های درسی فرهنگ و هنر دوره اول متوسطه [دوره 16، شماره 60، 1400، صفحه 37-64]

پ

ت

  • تجارب دانشجومعلمان پدیدارشناسی تجارب دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان از فرآیند آموزش و یادگیری در طول همه‌گیری کووید- 19 [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 37-68]
  • تحلیل محتوا تبیین ابعاد و مؤلفه‌های هنر و زیبایی شناسی و تحلیل آن بر اساس آثار و آرای جان دیویی [دوره 16، شماره 60، 1400، صفحه 99-126]
  • تحلیل محتوا مقایسه میزان توجه به ساحت‌های شش‌گانه تربیت در کتاب‌های فارسی دوره ابتدایی قبل و بعد از اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 179-196]
  • تحلیل محتوا تبیین میزان توجه به مؤلفه‌های تربیت شهروندی جهانی در سند تحول بنیادین آموزش ‌و پرورش و کاربست آن در نظام تعلیم و تربیت رسمی از دیدگاه معلمان مقطع متوسطه [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 199-228]
  • تدریس چندپایه و مدیریت زمان یاددهی-یادگیری تحلیل تجارب معلمان در مورد عوامل تأثیرگذار در کیفیت مدیریت زمان یاددهی -یادگیری در کلاس های چندپایه [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 143-178]
  • تربیت چندفرهنگی جایگاه قومیت در برنامه‌های درسی پنهان دوره دوم متوسطه [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 27-58]
  • تربیت معلم اثربخشی اجرای آموزش بالینی در برنامه درسی تربیت معلم بر تربیت حرفه‌ای دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان کرمان [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 117-140]
  • تربیت معلم تبیین پیامدهای ضمنی برنامه درسی دانشگاه فرهنگیان: روایت دانشجویان و استادان دانشگاه فرهنگیان کرمان [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 69-90]
  • تربیت هنری تبیین تربیت هنری از دیدگاه دیویی و بررسی انتقادی آن از منظر آراء اندیشمندان [دوره 16، شماره 60، 1400، صفحه 7-36]
  • تعلیم و تربیت تبیین تربیت هنری از دیدگاه دیویی و بررسی انتقادی آن از منظر آراء اندیشمندان [دوره 16، شماره 60، 1400، صفحه 7-36]
  • تفسیر المیزان طراحی الگوی برنامه درسی هویت دینی در دوره اول متوسطه [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 59-92]
  • تمرکز تمرکززدایی از برنامه درسی در ایران با تکیه بر مؤلفه‌های ارزش- باوری و قوانین سند برنامه درسی ملی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 197-222]

ج

  • جنبش نو/چند بسترسازی جایگاه برنامه‌ریزی‌ درسی در آینده رشته مطالعات برنامه‌درسی: (به سوی مطالعات برنامه درسی در پیوند با عمل (درگیرانه) در جنبش نو/چند بسترسازی) [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 1-8]

چ

د

  • دانش‌آموز طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی ارتقای مهارت‌های زندگی دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 223-256]
  • دانشجومعلمان اثربخشی اجرای آموزش بالینی در برنامه درسی تربیت معلم بر تربیت حرفه‌ای دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان کرمان [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 117-140]
  • دانشگاه فرهنگیان اثربخشی اجرای آموزش بالینی در برنامه درسی تربیت معلم بر تربیت حرفه‌ای دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان کرمان [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 117-140]
  • دانشگاه فرهنگیان تبیین پیامدهای ضمنی برنامه درسی دانشگاه فرهنگیان: روایت دانشجویان و استادان دانشگاه فرهنگیان کرمان [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 69-90]
  • دانشگاه فرهنگیان پدیدارشناسی تجارب دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان از فرآیند آموزش و یادگیری در طول همه‌گیری کووید- 19 [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 37-68]
  • دوره ابتدایی بررسی تطبیقی برنامه درسی زبان‌آموزی دوره ابتدایی کشور فنلاند و ایران [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 7-46]
  • دوره ابتدایی طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی ارتقای مهارت‌های زندگی دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 223-256]
  • دوره اول متوسطه مقایسه میزان حضور مولفه‌‌های هویت ملی در کتاب‌‌های قدیم و جدید زبان انگلیسی نظام آموزش و پرورش رسمی ایران [دوره 16، شماره 60، 1400، صفحه 147-174]
  • دوره اول متوسطه بررسی جایگاه آموزش هنر بر مبنای جامعه در کتاب‌های درسی فرهنگ و هنر دوره اول متوسطه [دوره 16، شماره 60، 1400، صفحه 37-64]
  • دوره اول متوسطه طراحی الگوی برنامه درسی هویت دینی در دوره اول متوسطه [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 59-92]
  • دوره اول متوسطه واکاوی تجارب معلمان علوم در عبور دانش آموزان از فرهنگ بومی به فرهنگ علمی [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 169-198]
  • دوره دوم ابتدایی طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی آموزش مهارت‌های ارتباط بین‌فردی و اجتماعی در دوره دوم ابتدایی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 47-81]
  • دوره راهنمایی قدیم مقایسه میزان حضور مولفه‌‌های هویت ملی در کتاب‌‌های قدیم و جدید زبان انگلیسی نظام آموزش و پرورش رسمی ایران [دوره 16، شماره 60، 1400، صفحه 147-174]
  • دوم متوسطه جایگاه قومیت در برنامه‌های درسی پنهان دوره دوم متوسطه [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 27-58]
  • دیویی تبیین ابعاد و مؤلفه‌های هنر و زیبایی شناسی و تحلیل آن بر اساس آثار و آرای جان دیویی [دوره 16، شماره 60، 1400، صفحه 99-126]
  • دیویی تبیین تربیت هنری از دیدگاه دیویی و بررسی انتقادی آن از منظر آراء اندیشمندان [دوره 16، شماره 60، 1400، صفحه 7-36]

ر

  • روابط بین فردی و اجتماعی طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی آموزش مهارت‌های ارتباط بین‌فردی و اجتماعی در دوره دوم ابتدایی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 47-81]
  • رویکرد ارتباطی بررسی میزان (عدم) هم پوشانی محتوایی کتب تازه تالیف زبان انگلیسی در مقطع متوسطه اول و دوم با اصول سیاست‌گذاری آموزش زبانهای خارجی در ایران [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 129-150]
  • رویکرد ارزش – باوری تمرکززدایی از برنامه درسی در ایران با تکیه بر مؤلفه‌های ارزش- باوری و قوانین سند برنامه درسی ملی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 197-222]

ز

  • زبان انگلیسی مقایسه میزان حضور مولفه‌‌های هویت ملی در کتاب‌‌های قدیم و جدید زبان انگلیسی نظام آموزش و پرورش رسمی ایران [دوره 16، شماره 60، 1400، صفحه 147-174]
  • زیباشناسی تبیین تربیت هنری از دیدگاه دیویی و بررسی انتقادی آن از منظر آراء اندیشمندان [دوره 16، شماره 60، 1400، صفحه 7-36]
  • زیبایی‌شناسی تبیین ابعاد و مؤلفه‌های هنر و زیبایی شناسی و تحلیل آن بر اساس آثار و آرای جان دیویی [دوره 16، شماره 60، 1400، صفحه 99-126]
  • زیرساخت انسانی تحلیل زیرساخت‌های درس تربیت‌بدنی در نظام آموزش و پرورش ایران [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 151-174]
  • زیرساخت مالی تحلیل زیرساخت‌های درس تربیت‌بدنی در نظام آموزش و پرورش ایران [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 151-174]

س

  • ساحت‌های تربیت مقایسه میزان توجه به ساحت‌های شش‌گانه تربیت در کتاب‌های فارسی دوره ابتدایی قبل و بعد از اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 179-196]
  • سند تحول بنیادین مقایسه میزان توجه به ساحت‌های شش‌گانه تربیت در کتاب‌های فارسی دوره ابتدایی قبل و بعد از اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 179-196]
  • سند ملی برنامه درسی تمرکززدایی از برنامه درسی در ایران با تکیه بر مؤلفه‌های ارزش- باوری و قوانین سند برنامه درسی ملی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 197-222]

ش

  • شکاف دیجیتال نقش عوامل جمعیت شناختی در استفاده دانش‌آموزان متوسطه از فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 93-128]
  • شیوع جهانی بیماری کرونا شناسایی و اولویت‌بندی موانع اجرای مجازی برنامه درسی رسمی در دوران شیوع جهانی بیماری کرونا (از دیدگاه معلمان و مدیران شاغل در مدارس شهر تهران) [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 1-26]

ط

  • طراحی طراحی و اعتبارسنجی الگوی مطلوب برنامه درسی آموزش موسیقی [دوره 16، شماره 60، 1400، صفحه 175-215]
  • طراحی برنامه درسی طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی آموزش مهارت‌های ارتباط بین‌فردی و اجتماعی در دوره دوم ابتدایی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 47-81]
  • طراحی محتوا لزوم افزایش مشارکت معلمان در تدوین محتوای کتاب های درسی [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 9-36]

ع

  • عدم تمرکز تمرکززدایی از برنامه درسی در ایران با تکیه بر مؤلفه‌های ارزش- باوری و قوانین سند برنامه درسی ملی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 197-222]
  • عشق به یادگیری بررسی تأثیر آموزش هنر با رویکرد تربیت هنری بر علاقه به درس هنر و عشق به‌یادگیری [دوره 16، شماره 60، 1400، صفحه 127-146]
  • علاقه به درس بررسی تأثیر آموزش هنر با رویکرد تربیت هنری بر علاقه به درس هنر و عشق به‌یادگیری [دوره 16، شماره 60، 1400، صفحه 127-146]
  • عوامل جمعیت‌شناختی نقش عوامل جمعیت شناختی در استفاده دانش‌آموزان متوسطه از فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 93-128]

ف

  • فرهنگ بومی واکاوی تجارب معلمان علوم در عبور دانش آموزان از فرهنگ بومی به فرهنگ علمی [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 169-198]
  • فنلاند بررسی تطبیقی برنامه درسی زبان‌آموزی دوره ابتدایی کشور فنلاند و ایران [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 7-46]

ق

  • قومیت جایگاه قومیت در برنامه‌های درسی پنهان دوره دوم متوسطه [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 27-58]

ک

  • کار گروهی معلمان لزوم افزایش مشارکت معلمان در تدوین محتوای کتاب های درسی [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 9-36]
  • کارورزی مؤلفه‌های الگوی برنامه درسی کارورزی مبتنی برخودشرح‏حال‎نویسی مورد مطالعه: مدرسان دانشگاه فرهنگیان و صاحب‌نظران برنامه درسی [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 91-116]
  • کارورزی اثربخشی اجرای آموزش بالینی در برنامه درسی تربیت معلم بر تربیت حرفه‌ای دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان کرمان [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 117-140]
  • کتاب درسی لزوم افزایش مشارکت معلمان در تدوین محتوای کتاب های درسی [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 9-36]
  • کتاب‌‌های تازه تالیف مقایسه میزان حضور مولفه‌‌های هویت ملی در کتاب‌‌های قدیم و جدید زبان انگلیسی نظام آموزش و پرورش رسمی ایران [دوره 16، شماره 60، 1400، صفحه 147-174]
  • کتب آموزش زبان انگلیسی بررسی میزان (عدم) هم پوشانی محتوایی کتب تازه تالیف زبان انگلیسی در مقطع متوسطه اول و دوم با اصول سیاست‌گذاری آموزش زبانهای خارجی در ایران [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 129-150]
  • کتب فارسی مقایسه میزان توجه به ساحت‌های شش‌گانه تربیت در کتاب‌های فارسی دوره ابتدایی قبل و بعد از اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 179-196]
  • کلاس چندپایه تحلیل تجارب معلمان در مورد عوامل تأثیرگذار در کیفیت مدیریت زمان یاددهی -یادگیری در کلاس های چندپایه [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 143-178]
  • کلیدواژه: تربیت شهروند جهانی تبیین میزان توجه به مؤلفه‌های تربیت شهروندی جهانی در سند تحول بنیادین آموزش ‌و پرورش و کاربست آن در نظام تعلیم و تربیت رسمی از دیدگاه معلمان مقطع متوسطه [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 199-228]
  • کلیدواژه­ها: فرهنگ علمی واکاوی تجارب معلمان علوم در عبور دانش آموزان از فرهنگ بومی به فرهنگ علمی [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 169-198]
  • کووید 19 پدیدارشناسی تجارب دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان از فرآیند آموزش و یادگیری در طول همه‌گیری کووید- 19 [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 37-68]

م

  • مؤلفه‌های خودشرح‌حال نویسی  مؤلفه‌های الگوی برنامه درسی کارورزی مبتنی برخودشرح‏حال‎نویسی مورد مطالعه: مدرسان دانشگاه فرهنگیان و صاحب‌نظران برنامه درسی [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 91-116]
  • متوسطه اول و دوم بررسی میزان (عدم) هم پوشانی محتوایی کتب تازه تالیف زبان انگلیسی در مقطع متوسطه اول و دوم با اصول سیاست‌گذاری آموزش زبانهای خارجی در ایران [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 129-150]
  • مشارکت عاطفی مطالعه فرایند شکل‌گیری بعد عاطفی مشارکت معلمان در آموزش ضمن خدمت [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 141-168]
  • مطالعات برنامه درسی درگیرانه جایگاه برنامه‌ریزی‌ درسی در آینده رشته مطالعات برنامه‌درسی: (به سوی مطالعات برنامه درسی در پیوند با عمل (درگیرانه) در جنبش نو/چند بسترسازی) [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 1-8]
  • مطالعه تطبیقی بررسی تطبیقی برنامه درسی زبان‌آموزی دوره ابتدایی کشور فنلاند و ایران [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 7-46]
  • معلمان دوره ابتدایی مطالعه فرایند شکل‌گیری بعد عاطفی مشارکت معلمان در آموزش ضمن خدمت [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 141-168]
  • معلمان دوره‌ی ابتدایی تأثیر آموزش سایه بر مقوله تدریس از دیدگاه معلمان دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 111-142]
  • معلمان علوم واکاوی تجارب معلمان علوم در عبور دانش آموزان از فرهنگ بومی به فرهنگ علمی [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 169-198]
  • معلمان مقطع دوم متوسطه تبیین میزان توجه به مؤلفه‌های تربیت شهروندی جهانی در سند تحول بنیادین آموزش ‌و پرورش و کاربست آن در نظام تعلیم و تربیت رسمی از دیدگاه معلمان مقطع متوسطه [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 199-228]
  • مهارت‌های ارتباطی طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی آموزش مهارت‌های ارتباط بین‌فردی و اجتماعی در دوره دوم ابتدایی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 47-81]
  • مهارت­های تجربی الگوی پیامدهای ارزشی و مهارتی آموزش زیبایی شناسی [دوره 16، شماره 60، 1400، صفحه 65-98]
  • مهارت‌های زندگی طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی ارتقای مهارت‌های زندگی دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 223-256]
  • مهارت­های شناختی الگوی پیامدهای ارزشی و مهارتی آموزش زیبایی شناسی [دوره 16، شماره 60، 1400، صفحه 65-98]

ن

  • نژاد جایگاه قومیت در برنامه‌های درسی پنهان دوره دوم متوسطه [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 27-58]
  • نظام رسمی آموزش و پرورش مقایسه میزان حضور مولفه‌‌های هویت ملی در کتاب‌‌های قدیم و جدید زبان انگلیسی نظام آموزش و پرورش رسمی ایران [دوره 16، شماره 60، 1400، صفحه 147-174]
  • نظریه داده بنیاد مطالعه فرایند شکل‌گیری بعد عاطفی مشارکت معلمان در آموزش ضمن خدمت [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 141-168]
  • نگرش­ها الگوی پیامدهای ارزشی و مهارتی آموزش زیبایی شناسی [دوره 16، شماره 60، 1400، صفحه 65-98]

و

ه

  • هنر تبیین ابعاد و مؤلفه‌های هنر و زیبایی شناسی و تحلیل آن بر اساس آثار و آرای جان دیویی [دوره 16، شماره 60، 1400، صفحه 99-126]
  • هویت دینی طراحی الگوی برنامه درسی هویت دینی در دوره اول متوسطه [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 59-92]
  • هویت ملی مقایسه میزان حضور مولفه‌‌های هویت ملی در کتاب‌‌های قدیم و جدید زبان انگلیسی نظام آموزش و پرورش رسمی ایران [دوره 16، شماره 60، 1400، صفحه 147-174]

ی

  • یادگیری بررسی تأثیر آموزش هنر با رویکرد تربیت هنری بر علاقه به درس هنر و عشق به‌یادگیری [دوره 16، شماره 60، 1400، صفحه 127-146]